14 sceninių Los Andželo laiptų kūnui ir sielai (1 dalis)

08/26/2020

Dauguma žmonių laiptus sieja su funkcionalumu. Pavyzdžiui, daugelis laiptų Echo parke buvo pastatyti, siekiant padėti los angeliečiams funikulieriais arba dar kitaip vadinamais „Red Car” keltuvais pakilti į įkalnę. Dabar laiptai suteikia žmonėms galimybę pamatyti nepakartojamus miesto vaizdus, o tuo pačiu ir galimybę sportuoti gamtoje. Šiame straipsnyje sužinosite apie 14 įdomiausių laiptų visoje Los Andželo apylinkėje.

1. Baldwin Hills laiptų sceninė apžvalga

6300 Hetzler Rd, Culver City 90232

Laiptelių skaičius: 282

Nelygūs laiptai, apsupti dulkių ir krūmynų, išnyra iš pramoninio Culver City laiptelių ruožo ir pasibaigia apvalia terasa kalvos viršūnėje. Nuo šio apžvalgos taško saulėtą dieną galima mėgautis 360 laipsnių Los Andželo miesto vaizdais. Į šiaurę pirmame plane rasite Ballona Creek ir Hayden Tract, o tolumoje – Santa Monikos kalnus. Į rytus išvysite Downtown LA dangoraižius, o į vakarus – Ramųjį vandenyną. Tai viena geriausių laiptų treniruočių visame rajone.

2. Baxter gatvės laiptai.

1501 Baxter St., Los Angeles 90026

Laiptelių skaičius: 231

Stačių laiptų virtinė yra visai šalia Baxter gatvės (prie Elysian Heights pradinės mokyklos) ir kavinės Fix, esančios Echo parko kalvose. Lipant betoniniais laiptais rasite „Park Drive“ gyvenamąjį kvartalą. Perėję gatvę rasite gausybę sukulentų ir žemiau esantį Elysian parką. Tolumoje jūs išvysite daugiau kalvų ir Downtown LA dangoraižius.

Laiptelių skaičius: 249

Piečiau nuo Hollywood Bowl, važiuokite Camrosa Drive į vakarus, sukite į dešinę ant High Tower Drive ir pamatysite aukštą bokštą. Prieš pat bokštą pasukite į kairę ant Los Altos Place, eikite 23 laiptelius aukštyn, o po to žemyn šešėline kaktusų ir tvorų alėja. Ties T pasukite kairėn ir eikite žemyn 49 Broadview Terrace laiptelius su žaliais turėklais ir pasieksite Yeager Place. Pasukite į dešinę 37 laiptelius aukštyn, kad pasiektumėte plokščiakalnį, iš kurio atsiveria didžiulių kaktusų ir Holivudo vaizdai. Toliau eikite 52 laiptelius aukštyn ir rasite įėjimą į bokštą. Ties kitu posūkiu į dešinę eikite žemyn. Po ilgo nusileidimo prie spalvingų namų tvorų, nusileiskite 18 laiptelių ir laikykitės dešinės. Nusileidę dar keturiais laipteliais žemyn, eikite į kairę, kur pamatysite daugiau namų ir pakopomis kopkite dar 66 laiptelius. Pasukite kairėn į Highland Camrose parko stovėjimo aikštelę. Važiuokite į pietus per parką, pro iškyloms skirtus pikniko stalus, kad pasiektumėte Camrose. Pasukite dešinėn, kad grįžtumėte į pradinį tašką.

4. Bunker Hills laiptai.

633 W 5th St., Los Angeles 90071

Laiptelių skaičius: 101

Ieškote įdomių laiptų miesto centre? Pradėkite nuo U.S. Bank Tower, kuris randasi priešais centrinę biblioteką. Žinoma yra ir keltuvas, tačiau „Bunker Hill“ laipteliai leidžia sulėtinti greitį ir pasigrožėti Downtown LA miesto centro grožiu. Platūs akmeniniai laiptai, per vidurį skiriami fontano, iš šonų užsodinti augalų terasomis, pakopomis kyla aukštyn. Bunker Hill viršuje išeisite tarp ofisų pastatų. Akmeniniai suoliukai supa žiedinį fontaną su Robert Graham nuogos moters skulptūra, stovinčia ant tekstūruoto cilindro. Apsisukite, kad pamatytumėte daugiau Downtown LA miesto vaizdų.